Corporate - Cabinet psihologic si clinica psihoterapie - RENIA, Bucuresti
Skip links

Abonamente de sănătate emoțională pentru angajați

Ai grijă de sănătatea emoțională a angajatilor tai!

De ce să investești în sănătatea emoțională a angajaților?

Ca angajator, este posibil să fi trecut cel puțin o dată prin următoarea situație: unul dintre angajați începe să pară distras atunci când este la serviciu, face greșeli de neatenție sau pare că nu mai judecă lucrurile cu aceeași luciditate ca înainte, și din acest motiv comite erori care pot ajunge să coste compania timp și bani. Poate fi chiar vorba despre unul dintre cei mai buni angajați, pe care nu ai vrea să îl pierzi.

Astfel de probleme pot primi cu ușurință interpretări eronate, cum ar fi lipsa de interes, însă pot ascunde sub manifestările lor cu totul altceva: depresie, anxietate, burnout sau alte probleme legate de sănătatea mintală și starea de bine emoțională. Spre deosebire de bolile fizice, problemele de ordin afectiv nu sunt atât de ușor de identificat, mai ales cât timp cei mai mulți angajați se vor strădui să se descurce singuri și să mențină o aparență de echilibru.

Astfel de situații apar mai frecvent decât am crede, în mod particular în cazul angajaților conștiincioși sau pasionați de munca lor, care sunt reticenți să ceară zile libere atunci când se simt copleșiți, deci exact oamenii cheie de care avem cea mai mare nevoie pentru ca business-ul să meargă lin sau pentru a câștiga contracte importante. Mai mult decât atât, unele probleme de ordin afectiv netratate la timp pot duce la boli fizice care să incapaciteze angajatul pe perioade mai lungi.

business people meeting conference discussion WCFLM
EEIcopy

Beneficiile abonamentelor de sănătate emoțională

La clinica RENIA, îți punem la dispoziție o varietate de servicii prin care să ai grijă de sănătatea afectivă a colectivului tău, astfel încât tu să poți să te ocupi doar de business. Oferind angajaților tăi sprijin în problemele lor de natură emoțională, vei crește încrederea în companie și satisfacția la locul de muncă, astfel fiind mai ușor să păstrezi echipa unită și să te asiguri că munca prestată va fi una de calitate.

Când ești lider, responsabilitatea nu se rezumă doar la decizii de business și task-uri administrative. În plus față de acestea, cel mai probabil angajații tăi caută din partea ta motivare, entuziasm, dar și înțelegere și o atitudine echilibrată în fața inevitabilelor erori umane.

Suportul terapeutic va ajuta oamenii din organizația ta să își rezolve propriile problemele, astfel încât ele să nu aibă un impact negative asupra muncii, dar și să medieze conflictele dintre angajați, astfel ca tu să te poți bucura de o echipă armonioasă.

Îmbunătățește sănătatea emoțională a companiei tale prin abonamentele de sănătate pentru angajați!

Programează o discuție și alegem pachetul potrivit pentru tine!
0748.662.662
corporate@clinicarenia.ro

small business of a young couple PRBQV